giovedì 30 gennaio 2014

Bridal style: Lusan Mandongus

La settimana è decisamente volata ed è già di nuovo giovedì. Questo significa che è arrivato il momento di un nuovo appuntamento Bridal style!

This week is close to the end and it's Thursday again. It means that we are ready for new Bridal style appointment!

Ancora abiti da sposa, ma questa volta di ispirazione vintage. E' la collezione di Lusan Mandongus che strizza l'occhio al "New Look" di Christian Dior con le sue silhouette che enfatizzano le forme femminili.

I'm in love with this vintage inspired collection. I'm talking about Lusan Mandongus new collection that  wink to "The New Look" of Christian Dior with a high tailored waist-cinching silhouette to emphasise the woman body.

Ma la nuova collezione del brand giapponese, resta fedele anche all'oriente e richiama, in alcuni modelli, la tipica scollatura dei costumi tradizionali vietnamiti. La semplicità e la castità dei colli tipici dei costumi vietnamiti viene reinterpretata e resa più femminile dalle applicazioni di pizzo francese che resta ancora una volta il tessuto preferito del brand. 

But the new collection of the japanese brand is inspired also by the Vietnamese traditional costume. Conservativeness and modesty of the Vietnamese fashion is rearranged and made more feminine and glamour with the application of romantic French laces.


Abiti eleganti, femminili e sofisticati pensati per una sposa glamour.

Elegant, feminine and sophisticated dresses created for a glamourous bride, this is Lusan Mandongus collection. 
Photos: Lusan Mandongus Press Office

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...